sobota, 11 lutego 2012

Urodziny.

Cześć wam. Mam dziś szesnaste urodziny. Spędziłam/spędzam je w gronie rodzinnym. Jakiś czas temu,kiedy przyjechał mój wujek usiedliśmy przy herbacie i kawie,jedząc ciasto. Dostałam śliczny długopis Parker i trochę pieniędzy - teraz będę mogła już zamówić upragnioną gitarę. Tym razem kupuję akustyczną :)

Mam dużo pracy. W dodatku prawdopodobnie będę brała udział w konkursie piosenki retro. W związku z tym potrzebuję jakiś kawałków z lat 20',30',40',50' i 60' ale tylko do roku 66. Polskie,niemieckie,angielskie,francuskie,nieważne. Ważne,żeby były wzruszające,a jednocześnie niezbyt trudne do zaśpiewania. Proszę o pomoc. :)


+ mój torcik od taty,którego zupełnie się nie spodziewałam:)



Zapraszam do polubienia mojego fanpejdżu :D
Albo dodania mnie do znajomych na fejsbuku:)

1 komentarz: