wtorek, 24 stycznia 2012

Dzień dobry!

Właśnie wstałam :)
Miałam bardzo długi,dziwny i bardzo,bardzo czekoladowy sen. :-)
Późno zasnęłam - po pierwszej w nocy. Spędziłam bardzo miły wieczór w towarzystwie babci i dziadka,uśmiałam się do łez. :-)
Zaraz posprzątam w domu i chyba wezmę się zaśpiewanie,albo wybiorę się na krótki spacerek.


Wrzucam mój występ,jeszcze z zakończenia roku - dosyć nieudany,ale ulubiony ze względu na sentyment.


Wczoraj jedna z moich ulubionych koleżanek,stwierdziła,że bardzo podoba się jej moja piosenka,pomimo kilku niedociągnięć i błędów. Jeśli chcecie przesłuchać odsyłam raz jeszcze:








Wiecie,kiedy kolejny mecz naszych szczypiornistów? Wiem,że  gramy z Niemcami,ale zupełnie wypadło mi z głowy kiedy.:)


Jeśli podoba się wam moje wykonanie, zapraszam do polubienia mojego fanpejdżu :D
Albo dodania mnie do znajomych na fejsbuku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz